Sny a buddyzm

Śniła mi się tragedia lotnicza, do wnętrza której zginęło wiele osób. Dokładnie widziałem rzecz rozbita samolotu. Obudziłem się roztrzęsiony i było mi niedobrze. Następnego dnia włączyłem telewizję również przeżyłem szok, ponieważ był w tym miejscu zaprezentowany precyzyjnie taki sam jeden zdarzenie, który widziałem we śnie. Jak owo się mogło wichrzyć się?Śpiąc, macie dojazd aż do innych wymiarów oraz czasów. Ty zobaczyłeś faktyczny stan rzeczy, do którego przyczepiony był monstrualny cargo poruszający, dlatego przejąłeś proporcja uczuć osób biorących wewnątrz przed udział. Dlatego zapamiętałeś całość racja wyraźnie.Często śnią mi się trzęsienia ziemi plus inne klęski żywiołowe wewnątrz chwili, podczas kiedy faktycznie mają miejsce. Gdy no się perypetie, czuję się wyczerpany. Dlaczego?Potrafisz dostrajać się aż do tych wydarzeń fizycznie. Twój gorliwość opuszcza twoje ciało dodatkowo udaje się z misją ratunkową, by ulżyć tym, którzy umarli, oraz by pokrzepić ocalałych. Budzisz się sterany, ponieważ wielce silnie pracowałeś. (...)Kiedy moje dzieci dawny małe, od czasu do czasu śniło mi się, iż w środku domu wybuchał pożar, a ego nie mogłam ich wszystkich uratować. Budziłam się spanikowana. Sen ustał, kiedy dzieci podrosły.Takie zdarzenie naprawdę miało lokalizacja w twoim poprzednim wcieleniu, tudzież wrażenie paniki przenigdy negacja logiczna zostało uwolnione. Kiedy twoje dzieci dotychczasowy małe, nieuświadomione wspomnienia przebijały się aż do świadomości. Tego rodzaju sen za jednym zamachem uwalnia frakcja zablokowanych emocji a pomaga zwolnić się z ich uścisku. (...)Jeżeli przyśni mi się wydarzenie lub klęska, co mogę stworzyć?Możesz znajdować się wewnątrz stanie kogoś ostrzec, jednakże ta indywiduum może negacja logiczna ponieść twoich słów pod spodem uwagę. Możesz jednakże modlić się o bezpieczeństwo natomiast pomagier dla ofiar. Otaczaj całe okoliczność światłem oraz poproś anioły o pomoc w środku bezpiecznym przejściu tym, którzy umierają.Mój potomek męski zmarł, będąc nadal niemowlęciem. W dniu, który byłby jego dwunastymi urodzinami, śniło mi się, że przyszedł aż do mnie początkujący mężczyzna. Uśmiechnął się aż do mnie. Wyglądał promiennie także czułam, iż owo właśnie mój syn. Powiedział, że u niego pełnia wewnątrz porządku. Czy mam rację?Tak, przebywając do wnętrza duchu, twój potomek męski dorastał wraz spośród tobą a twoją rodziną. Jego dusza wybrała ten rodzaj doświadczania oraz wzrostu, w miejsce życia w środku ciele fizycznym. Rzeczywiście spotkał się z tobą w środku dniu dwunastych urodzin, żeby zapewnić cię, iż ogół u niego wewnątrz porządku.Miałam aborcję, oraz z kolei poroniłam oraz czasem śni mi się dwie dzieci bawiących się radośnie do wnętrza ogrodzie. Czy mogą być owo duchy tej dwójki, którą straciłam? Jeżeli w istocie, to do wnętrza który wybieg mogę im wesprzeć?Owszem, duchy tych dwojga dzieci przychodzą aż do ciebie wewnątrz snach, żeby przypomnieć ci, że całość u nich w porządku. W swoich ciałach duchowych dorastają wraz spośród tobą a rozwijają się, do wnętrza miarę jak na przykład ty dodatkowo twoja ród uczycie się plus doświadczacie. Bardzo im pomożecie, chyba że potwierdzicie ich obecność. Możecie, na przypadek, powiesić na choince bombkę lub obsiać kwiecie w ich imieniu, sprawiając, że poczują inherencja aż do waszej rodziny. Najbardziej pomożecie im, będąc szczęśliwi tudzież wznosząc w ciągu nie proste modlitwy. (...)Gdy byłam w ósmym miesiącu ciąży, przyśniło mi się, że odwiedziła mnie mała małolatka i powiedziała, jakże ma na sława oraz iż jest moją córką. Czyż owo negacja logiczna cudowne? Gdy się urodziła, nadałam jej miano, które zdradziła mi we śnie.Tak, to realnie cudowne. Musiałaś istnieć niezmiernie otwarta a wrażliwa, skoro lecz wciąż córeczka miała prawdopodobieństwo nawiązania z tobą nie inaczej żywego i wyraźnego kontaktu. Wibracja imienia dziecka jest niezmiernie ważna także przywołuje aż do niego wiele lekcji. Zazwyczaj opinia przekazywane jest spośród umysłu dziecka aż do matki telepatycznie.Dlaczego nowość przesyłana we śnie jest zakodowana?Informacje przesyłane odkąd duszy na ogół dotyczą emocji. Ludzie tłumią je lub im zaprzeczają, ponieważ nie potrafią albo negacja logiczna chcą się spośród nimi w danej chwili uporać. Spychają je aż do umysłu nieświadomego, który odcięty jest od momentu świadomości na mocy krytycznego cenzora. Kiedy twoje Wyższe Ja chce zwrócić twoją uwagę na ukryte treści, próbuje nie trafić cenzora przez przemienianie zasób wiedzy lub uczuć wewnątrz opowiadanie, grę słów lub metaforę, które możesz po pewnym czasie rozszyfrować.W kto strategia mogę rozszyfrować swoje sny?Pamiętaj, iż każda ilość twojego snu to dowolny odcinek ciebie, przekazujący nius, jaką masz usłyszeć. Gdy przyjmujesz do zasób wiedzy egzystencja każdej tej części, a zarówno słyszysz ją plus wysłuchujesz, co ma do przekazania, rychło znajdziesz się na ścieżce do zrozumienia samego siebie tudzież duchowego wzrostu. (...)Czy we śnie mogę otrzymać rezonans na moje dylematy?Oczywiście. Poproś aniołów o zsyłka ci snu, który przedstawi rozwiązanie gdy najkorzystniejsze na rzecz wszystkich zaangażowanych. Jednakże po przywołaniu oraz przetłumaczeniu takiego snu musisz podążyć zbytnio jego wskazówkami. Jeżeli tego zaniechasz, wszechświat uzna, iż negacja logiczna podchodzisz aż do swoich duchowych dążeń na poważnie.W ciągu kilku lat dość bezmyślnie pożyczyłam przyjaciółce bez liku pieniędzy, których negacja logiczna była wewnątrz stanie oddać. Ponieważ była w środku podbramkowej pozycji, dałam jej nadal pewną sumę na poczet pracy, jaką miała dla mnie wykonać. Pieniądze wzięła, wszak po pewnym czasie powiedziała, że nie ma czasu ani siły na egzekucja pracy także dodaje je aż do pierwotnego długu! Czułam się rozgniewana natomiast oszukana, także wiedziałam, że uczucia te mnie z nią wiązały. Stanęłam przed dylematem, innymi słowy powinnam domagać się zwrotu pieniędzy, co byłoby dla niej naprawdę trudne, to znaczy też odczepić całą tę kulę tudzież szereg, zwalniając ją spośród konieczności spłaty? Które wybieg było właściwe z duchowego punktu widzenia? Który stadium wysłałby wszechświatowi poprawną wiadomość? Uważałam, że pożyczam jej te pieniądze, kierując się współczuciem, tymczasem być może wprost przeciwnie tworzyłam relację frajer–oprawca?Poprosiłam anioły o zesłanie mi snu zawierającego potrzebne mi wskazówki. Rano przyśniła mi się następująca scena: – Pośrodku salonu sąsiadki ułożyłam górę cegieł. Zdaję sobie sprawę, iż muszę tam pójść zaś je usunąć.Zinterpretowałam to rzeczywiście: Muszę zabić ładowanie finansowe, jakie położyłam na drodze przyjaciółki. Tego samego dnia napisałam jej, że anuluję jej dług. A z kolei podziękowałam aniołom za poręka mi owszem kosztownej lekcji! (...)Czy mogę tłumaczyć sny innych osób?I no tak, natomiast nie. Niektórzy siła robocza mają duże zdolności parapsychiczne tudzież mogą zaadaptować się do znaczenia snów kogoś innego. Podczas gdy wiele z nich wydaje się jasnych dodatkowo oczywistych, owo różni siła robocza postrzegają rzeczy w zmieniony sposób. Większość ludzi rzutuje na przedstawiane im sny własne zapatrywania oraz przekonania. Bezpieczniej będzie poprzeć śniącego do samodzielnego odkrycia jego wiadomości. (...)Czy niektóre symbole pojawiające się wewnątrz snach mają owo samo wydźwięk dla wszystkich ludzi?Owszem, niektóre symbole mają uniwersalne znaczenie. Jednocześnie powinno się pamiętać, żeby upewniać się w środku swoim wnętrzu, co dany znak oznacza właśnie dla ciebie. (...)Jaki jest obiekt koszmarów dodatkowo z jakiego powodu społeczność je mają? Co jest dozwolone z tym zrobić?Koszmar nieraz wyjawia świadomemu umysłowi pełne lęku, nieprzyjemne uczucia, które nieraz tłumione są od wielce długiego czasu. Emocje te, dotyczące incydentu bądź sytuacji, która miała lokalizacja w czasach twojej młodości, dzieciństwa ewentualnie wewnątrz innym wcieleniu, są uwięzione w twoim wnętrzu. W momencie ich powstania byłeś za bezbronny lub słaby, by poradzić sobie spośród tym, co miało miejsce. Jednakże w środku każdym wszystkiego, jak takie zablokowane emocje są wywoływane, dają o sobie potrafić przez koszmary. Często pomaga dokładne renowacja w środku myślach takiego snu, przy jednoczesnym wyobrażaniu sobie, że ma się miara stawienia czoła danej sytuacji. Następnie wypada ulżyć te uczucia w taki postępowanie, wewnątrz który negacja logiczna można było tego dokonać w środku czasie, kiedy było się właśnie bezbronnym.Koszmar nawracający sugeruje, że uprzednio od długiego czasu dusisz w sobie jakąś emocję, która rozpaczliwie chce zostawać uwolniona.Straszny spanie przypadkiem znajdować się też konsekwencją spotkania na planie astralnym jakiejś przerażającej istoty. W takim przypadku, przed zaśnięciem każdego wieczoru stawiaj naokoło siebie silną ochronę. Jeżeli masz małe dzieci, które muszą mieć trwały wejście do twojej energii, zaznacz wewnątrz szczególności, iż mogą bez trudności wychodzić poza ramy tę tarczę. W przeciwnym razie poczują się osierocone.Dlaczego nowość przesyłana we śnie jest zakodowana?Informacje przesyłane od duszy najczęściej dotyczą emocji. Ludzie tłumią je lub im zaprzeczają, ponieważ nie potrafią czy też nie chcą się z nimi wewnątrz danej chwili uporać. Spychają je aż do umysłu nieświadomego, który odcięty jest od momentu świadomości poprzez krytycznego cenzora. Kiedy twoje Wyższe Ja chce odnieść twoją uwagę na ukryte treści, próbuje nie trafić cenzora poprzez przemienianie zasób wiedzy lub uczuć do wnętrza opowiadanie, grę słów lub metaforę, które możesz w przyszłości rozszyfrować.W jaki rozwiązanie mogę rozszyfrować swoje sny?Pamiętaj, że każda fragment twojego snu to jakiś przejaw ciebie, przekazujący nowość, jaką masz usłyszeć. Gdy przyjmujesz do wiedza trwanie każdej tej części, natomiast w podobny sposób słyszysz ją plus wysłuchujesz, co ma do przekazania, rychło znajdziesz się na ścieżce do zrozumienia samego siebie tudzież duchowego wzrostu. (...)Czy we śnie mogę uzyskać rezonans na moje dylematy?Oczywiście. Poproś aniołów o deportacja ci snu, który przedstawi sposób na sposób najkorzystniejsze na rzecz wszystkich zaangażowanych. Jednakże po przywołaniu a przetłumaczeniu takiego snu musisz skierować się w ciągu jego wskazówkami. Jeżeli tego zaniechasz, przestrzeń kosmiczna uzna, że nie podchodzisz aż do swoich duchowych dążeń na poważnie.W ciągu kilku lat nieco bezmyślnie pożyczyłam przyjaciółce co niemiara pieniędzy, których nie była wewnątrz stanie oddać. Ponieważ była w środku podbramkowej pozycji, dałam jej w dalszym ciągu pewną sumę na poczet pracy, jaką miała na rzecz mnie wykonać. Pieniądze wzięła, jednak następnie powiedziała, iż negacja logiczna ma czasu ani siły na dokonanie pracy zaś dodaje je aż do pierwotnego długu! Czułam się rozgniewana a oszukana, i wiedziałam, iż uczucia te mnie z nią wiązały. Stanęłam przed dylematem, czyli powinnam domagać się zwrotu pieniędzy, co byłoby dla niej naprawdę trudne, czyli też odczepić całą tę kulę dodatkowo cykl, zwalniając ją spośród konieczności spłaty? Które emisja było właściwe spośród duchowego punktu widzenia? Który chód wysłałby wszechświatowi poprawną nius? Uważałam, że pożyczam jej te kasa, kierując się współczuciem, natomiast prawdopodobnie raptem tworzyłam relację ofiara–oprawca?Poprosiłam anioły o zsyłka mi snu zawierającego potrzebne mi wskazówki. Rano przyśniła mi się następująca niesnaski: – Pośrodku salonu sąsiadki ułożyłam górę cegieł. Zdaję sobie sprawę, że muszę w ową stronę pójść dodatkowo je usunąć.Zinterpretowałam to w ów rodzaj: Muszę ustrzec się ładunek finansowe, jakie położyłam na drodze przyjaciółki. Tego samego dnia napisałam jej, iż anuluję jej dług. A z kolei podziękowałam aniołom w ciągu przyrzeczenie mi naprawdę kosztownej lekcji! (...)Czy mogę tłumaczyć sny innych osób?I istotnie, plus nie. Niektórzy zasoby siły roboczej mają duże zdolności parapsychiczne tudzież mogą uregulować się do znaczenia snów kogoś innego. Podczas jak wiele z nich wydaje się jasnych zaś oczywistych, to różni ludność postrzegają rzeczy wewnątrz niepodobny sposób. Większość ludzi rzutuje na przedstawiane im sny własne preferencje oraz przekonania. Bezpieczniej będzie nakłonić śniącego do samodzielnego odkrycia jego wiadomości. (...)Czy niektóre symbole pojawiające się do wnętrza snach mają to samo wymowa dla wszystkich ludzi?Owszem, niektóre symbole mają uniwersalne znaczenie. Jednocześnie wypada pomnieć, żeby upewniać się w środku swoim wnętrzu, co ustalony cyfra oznacza właśnie na rzecz ciebie. (...)Jaki jest zamiar koszmarów również z jakiego powodu kadry je mają? Co wolno z tym zmajstrować?Koszmar raz w środku razem wyjawia świadomemu umysłowi pełne lęku, nieprzyjemne uczucia, które często tłumione są od niezwykle długiego czasu. Emocje te, dotyczące incydentu bądź sytuacji, która miała lokalizacja wewnątrz czasach twojej młodości, dzieciństwa czy też w środku innym wcieleniu, są uwięzione wewnątrz twoim wnętrzu. W momencie ich powstania byłeś nadto bezsilny lub nieruchomy, by doradzić sobie z tym, co miało miejsce. Jednakże zbytnio każdym co do jednego, jak takie zablokowane emocje są wywoływane, dają o sobie być obeznanym poprzez koszmary. Często pomaga dokładne odnowienie wewnątrz myślach takiego snu, w sąsiedztwie jednoczesnym wyobrażaniu sobie, że ma się siła stawienia czoła danej sytuacji. Następnie należy nasycić te uczucia do wnętrza taki wybieg, do wnętrza który nie wolno było tego poczynić do wnętrza czasie, kiedy było się tak bezbronnym.Koszmar atawistyczny sugeruje, że wcześniej od chwili długiego czasu dusisz wewnątrz sobie jakąś emocję, która rozpaczliwie chce zostać uwolniona.Straszny spanie być może istnieć też konsekwencją spotkania na planie astralnym jakiejś przerażającej istoty. W takim przypadku, przed zaśnięciem każdego wieczoru stawiaj wokół siebie silną ochronę. Jeżeli masz małe dzieci, które muszą dysponować wieczny wejście aż do twojej energii, zaznacz do wnętrza szczególności, iż mogą po domowemu wychodzić poza ramy tę tarczę. W przeciwnym razie poczują się osierocone.

Czym jest medytacja? Nie jestem jaźnią ani rozumem. Nie jestem umysłem ani myślą. Nie mogę istnieć słyszane ani oddane w środku słowach, ujęte w środku zapachach ani schwytane wzrokiem. Nie znajduję się w środku świetle, wietrze, na ziemi ani w środku niebie. Jestem przytomnością natomiast wcieloną radością - błogością pełną błogości. ( Siankara )Słowo "medytacja" używane aż do określenia buddyjskiej praktyki nie jest najtrafniejsze. Pochodzi ono spośród łaciny (meditatio) zaś oznacza zagłębianie się myślach, rozmyślanie. Być przypuszczalnie w wyższym stopniu odpowiednim słowem byłaby "zaduma" (łac. contemplatio = przypatrywanie się), która odnosi się nieco aż do intuicyjnego, bezpośredniego postrzegania niż koceptualnej analizy. Bardziej upowszechniło się przecież imię "medytacja", które tym samym nabrało nowego znaczenia, albowiem istotą buddyjskiej staż negacja logiczna są intelektualne rozważania.W buddyzmie medytacja oznacza "bezwysiłkowe pozostawanie w środku tym co jest". Można wywołać to w poprzek uspokojenie umysłu i utrzymywanie tego stanu, w którym w rzeczy samej manifestuje się politowanie również mądrość. Inna technika polega na pracy z kanałami energetycznymi naszego ciała także wizualizowaniem form buddów. Najbardziej efektywną metodą jest stałe utożsamianie się z własną doskonałą naturą buddy oraz percepcja wszystkiego co się wydarza jako czystego. Warto w tym miejscu inkrustować słowa Szamara Rinpocze, cenionego mistrza ze szkoły Karma Kagyu: "Medytacja być może mienić się co niemiara różnych rzeczy - niektórym kojarzy się płeć nadobna niezmiernie spośród wizjami, sensacyjnymi doznaniami tudzież tajemnicami. Naprawdę nie jest niczym takim; jest owo metodyczny instruktaż, do reszty koherentny a konkretny. Niektórzy lubią, kiedy w środku medytacji pojawiają im się najróżniejsze odczucia, wibracje, energie również inne sensacje. To jest zwyczajne fantazjowanie. Nie chodzi nam o żadne egzotyczne doznania."Najpierw uspokój mózg koncentrując się na własnym naturalnym oddechu. Bezkształtny pływ powietrza wchodzi tudzież wychodzi przez nos. Myśli oraz dźwięki po prostu bez przymusu przepływają, do tego stopnia na miarę chmury na bezkresnym niebie. Nie chwytaj ich, ani nie usiłuj porzucić. Koncentruj się jedynie na oddechu. Uświadom sobie z jakiego powodu medytujesz. Celem medytacji jest uzyskanie dystansu w obliczu przeszkadzających uczuć tudzież bezpośrednie doświadczenie pełnej przytomności a nieograniczonej otwartości. Tylko więc będzie się w środku stanie no tak zapewniać plon innym. Wyobraź sobie na sposób wewnątrz główny punkt klatki piersiowej, na wysokości serca pojawia się małe tęczowe światło. Stopniowo rozprzestrzenia się ono jeszcze bardziej wewnątrz ciała. Kiedy w tym momencie całkowicie je wypełnia, rozpuszczają się wszystkie osobiste cierpienia, trudności tudzież przeszkody. Następnie światło wypływa spośród ciała we wszystkich kierunkach zaś wypełnia całą przestrzeń. Dzięki temu rozpuszczają się cierpienia wszystkich istot, i faktyczność zaczyna wydzielać nieograniczonym szczęściem, jest pełen nieograniczonego potencjału. Wszystko jest przeniknięte wyzwalającym znaczeniem a pierwotną doskonałością. Wizualizację tęczowego światła, które wypływa spośród ciała utrzymuj w ten sposób jak mucha wewnątrz smole jakim sposobem chcesz. Możesz również powtarzać na sąd czyli wewnątrz umyśle mantrę Buddy Współczucia:OM MANI PEME HUNG, wyrażając u okazji dezyderat szczęścia dla wszystkich istot (do wnętrza tym w podobny sposób na rzecz siebie). Jeżeli powtarzanie mantry wydaje się tobie czymś nadmiernie egzotycznym, możesz w czasie wizualizowania światła, po prostu rozmyślać, iż rozpuszczają się wszelkie negatywności do wnętrza tobie plus w środku innych. Postaraj się odczuć to, tak bardzo głęboko oraz explicite, podczas gdy ledwie potrafisz. Kończąc medytację spróbuj zostawać w środku tym stanie najwyższej błogości, otwartości, empatii i zarazem pełnej przytomności w ten sposób ospale, w jaki sposób potrafisz. Spoczywaj bez rozproszenia w bezpośredniej obecności, w środku "po tej stronie również obecnie". Po chwili nieuszkodzony Ziemia pojawia się znowu - wyraźny oraz doskonały. Każdy atom wibruje radością plus jest utrzymywany wewnątrz całości przez miłość. Wszystko jest świeże tudzież nowe, pełne nieograniczonych możliwości. Wszystkie istoty pojawiają się jako doskonałe, wolne istoty, niezależnie od momentu tego lub o tym wiedzą, to znaczy też nie. Wreszcie spośród przestrzeni wyłania się się tak jak nasze mięso, lecz współcześnie wprzódy wakacje odkąd słabości dodatkowo chorób. Dawniej byliśmy naszymi ciałami, dzisiaj je posiadamy - są dla nas narzędziem przynoszenia pożytku innym.Na krańcowość wyobraź sobie, że wszystkie dobre wrażenia, jakie się pojawiły w toku medytacji, stają się nieograniczone także docierają aż do wszystkich istot rozpuszczając ich ból natomiast dając im w zamian jedyne trwałe wesołość - rozpoznanie natury własnego umysłu. Szczerze zadedykuj wszystkim swoją praktykę, możesz wyrządzić to używając poniższej, tradycyjnej buddyjskiej formułki tzw. Życzeń Czterech Niezmierzoności (namiętność, kondolencje, rozkosz, równość)

Komentarze

Popularne posty